2014.07.04. 23:32

Most kezdtem csak el ismerkedni a műgyantával, sajnos közel sem olyan egyszerű mint amilyennek tűnik. 
De az elkészült darabok egy része egészen jól sikerült. De még van néhány megoldandó problémám, mint csiszolás. Az valahogy sosem sikerül szépen, hiába polírozgatom utána bármeddig, mindig maradnak apró karcok. Rendeltem polírozópasztát majd meglátom mire megyek vele. De egyelőre íme amiben biztos vagyok. 
A szedett virágokat érdemes sütőpapírral préselni, mert ha a papír megtartja a nedvességet tönkreteszi a virágokat, sőt a rózsákat érdemes vasalni egy picit. 
A csiszolást szinte mindegy milyennek kezdjük, a lényeg, hogy utána átmenjünk rajta 1000-es, 1200-as, 1500-as vizes csiszolópapírral, vizesen, szerintem még érdemes lenne 2000-essel is, de nem tudom pontosan, mivel még nem tudtam venni. Én a polírozáshoz vetem külön polírozórongyot, egész jó. Hát íme néhány darab ízelítőnek. 2 (1 of 1)_1.jpg

34435 (1 of 1).jpg

11 (1 of 1)_1.jpg

10 (1 of 1)_1.jpg

7 (1 of 1)_1.jpg

8 (1 of 1)_1.jpg

5 (1 of 1)_1.jpg

15 (1 of 1).jpg

4 (1 of 1)_1.jpg

100_7074.JPG

100_7071.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://desblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr376454231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása