előszó

 2012.01.20. 11:56

Ez a blogindítás nehezebb mint gondoltam. 40 percbe telt mire kitaláltam egy valamelyest értelmes nevet, ugyan egy ismerősöm ajánlotta hogy legyen a neve "fasztudja", de ez nem túl csalogató név egy kreatív blognak azt hiszem.  

    És ezzel témánál is vagyunk ez ugyanis egy kreatív blog, jelen pillanatban leginkább gyurma, de lesz itt még sok más... remélem.  Azóta érdekelnek az ilyen hobbi dolgok mióta 4.-es koromban   gyöngyfűző szakkörre jártam. Na persze azóta felnőttem, tartottam szünetet, kacsingattam ide-oda, chainmail, decoupage...utóbbit szánalmas eredménnyel. Mondjon bárki bármit az egy nehéz dolog.

     Most épp gyurmás korszakomat élem,  és hogy ne untassak senkit a teljesség igénye nélkül felteszek dolgokat amik eddig készültek...amint rájövök hogy kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://desblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr773593786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása